czwartek, 6 października 2011

Urodziny cz.1 + ważna informacja o Candy!

Dziewczyny Drogie!

Piszę tylko szybciutkiego posta żeby Wam powiedzieć że to były najlepsze urodziny w moim życiu :)))))

Wiem, że część z Was wysłała prezenty, które nie zdążyły jeszcze dotrzeć - dlatego dla Waszego spokoju  przedłużam termin zgłaszania się do Candy - możecie spokojnie zapisywać się do poniedziałku (10.10.2011) do północy!

Relację zdam jak tylko troszkę ochłonę:)
Pozdrawiam, przesyłam caaaaałą masę pozytywnej energii!!

Oliko

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że dopiero teraz przeczytałam! Mogłabym się na spokojnie zapisać, a nie tak na łeb, na szyję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero dzisiaj lub jutro raniutko wyślę, miałam zablokowane drzwi do domu i kłopoty z wejściem do niego;-(
    Byłam na wygnaniu, bez szydełka i wełenki buuuu.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja przybiegłam z życzeniami dziś,bo byłam pewna,że to dziś masz urodziny :) NIECH CI SIĘ SPEŁNIĄ WSZYSTKIE MARZENIA!!!!!!!! wszystkiego,co najpiękniejsze życzy Aśko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!
    Spełnienia marzeń!!!
    :***

    Ps. Przepraszam za opóźnienie... brak dostępu do kompa... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione ale szczere;) Wszystkiego co najlepsze, zdrowia , szczęścia i spełnienia najskrytszych marzeń!!;)
    ps. już działam z Twoim stempelkiem, niedługo dodam na bloga;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o adres, bo chciałabym Ci wysłać spóźnioną nieco karteczkę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! // Thank you for your comments!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...