czwartek, 24 marca 2011

Kartkowo =) / Lotsa nice cards =)

Kilka kartek naraz. Tak się złożyło, że kilka osób z mojej najbliższej rodziny ma swoje święto dziś =)

//

Several cards at once. Three members of my family celebrate today =)





Kartka dla Mojego Męża, który lubi Kubusia Puchatka i ma dziś imieniny, stąd kartka z życzeniami Bardzo Szczęśliwego Czwartku =)
Papiery ILS, Copiki itd.

--

A card for my Husband who likes Winnie the Pooh and whose Nameday is today. That's why he got a Very Happy Thursday card =)

ILS papers, Copic Markers etc.



Kartka na urodziny Taty, któremu dziś wręczymy...gramofon. Szukałam pasującej grafiki, znalazłam taką właśnie, więc i cała karta jest w tym klimacie =)

--

My Dad's birthday card, who's going to receive...a vintage record player. I needed a record player image, found this one so the whole card is vintage-themed.



A tu kartka dla siostry mojego Taty, która też obchodzi dziś urodziny. Lubi romantyczny styl (tak mi się przynajmniej wydaje:D) więc też dostanie kartkę vintage =)

Wszystkie trzy kartki wykonałam wg kursu Brises, dziękuję!!
--
This one is for my Dad's sister, whose birthday is today as well.
She likes romantic stuff (at least I think so:D) so I made another vintage-themed card.

I made all the three cads folllowing the tutorial made by Brises, Thank you!!




A tutaj kartka którą zrobiłam podczas spotkania Kreatywnych Kujawianek. Nie jestem z niej szczególnie zadowolona, na usprawiedliwienie dodam, że robiona w gorączce itd. ^_-

--

Here's the card I made during the meeting of Kreatywne Kujawianki. I'm not quite happy with it, but I made it when having fever etc. so I guess it's allright ^_-



Bardzo Szczęśliwego Czwartku!! =))

--

Very Happy Thursday to you! =))

Oliko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! // Thank you for your comments!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...